Επιστροφές προϊόντων

Παρέλαβα λάθος προϊόν

  • Τα κάτωθι ισχύουν σε περίπτωση που το λάθος οφείλεται στο clainmain.gr. (Εάν έχετε επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμείτε αλλαγή, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, ασφαλώς, αχρησιμοποίητο και κατόπιν ελέγχου θα γίνει πίστωση η αξία του προϊόντος για να επιλέξετε άλλο προϊόν που σας ικανοποιεί).
  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο sales (@)clainmain.gr την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα. Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το λάθος, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του Clainmain.gr (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • To clainmain.gr οφείλει να σας στείλει το σωστό προϊόν εκ νέου εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το λάθος προϊόν.

Παρέλαβα προϊόν με ζημιά, χτυπημένο, κατεστραμμένη συσκευασία

  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο sales (@)clainmain.gr την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα. Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση, ή μπορεί η αντιπροσωπεία/courier να επικαλεστεί ότι η ζημιά έγινε σε μελλοντικό χρόνο της παραλαβής (Πχ. Το κινητό φέρει χτύπημα από πτώση, ο πελάτης ενημέρωσε μετά από 3 μέρες το κατάστημα. Το κατάστημα ενημερώνει την Courier που μετέφερε το δέμα, η Courier αποποιείται της ευθύνης διότι ο πελάτης δεν ενημέρωσε εγκαίρως & αναφέρει ότι η πτώση έγινε από υπαιτιότητα πελάτη).
  • Εφόσον επιβεβαιωθεί η ζημιά, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του Clainmain.gr (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • To clainmain.gr οφείλει να σας στείλει το σωστό προϊόν εκ νέου εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το λάθος προϊόν.

Παρέλαβα προϊόν το οποίο δεν λειτουργεί ή σταμάτησε να λειτουργεί τις πρώτες μέρες

  • Το προϊόν υπάγεται στην κατηγορία DOA (Dead on arrival). Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο sales (@)clainmain.gr.
  • Κατόπιν συνεννόησης, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του clainmain.gr (Εσείς αποστέλλετε με ACS Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).
  • H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.
  • Η εταιρεία οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπεία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, υπέστη πτώση,  κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται αντικατάσταση και αποστολή δωρεάν. Εάν η επίσημη αντιπροσωπεία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η εταιρεία οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Το προϊόν χάλασε και είναι εντός εγγύησης

  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο sales (@)clainmain.gr.
  • Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.
  • Η εταιρεία οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπεία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, υπέστη πτώση,  κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται αντικατάσταση και αποστολή δωρεάν. Εάν η επίσημη αντιπροσωπεία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η εταιρεία οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Το προϊόν χάλασε και είναι εκτός εγγύησης

  • Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο sales (@)clainmain.gr.
  • Θα ενημερωθείτε αν το προϊόν χρήζει επισκευής, στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για το κόστος ελέγχου και το κόστος επισκευής. (Αυτές οι πληροφορίες ενδέχεται να δοθούν εφόσον γίνει ο έλεγχος του τεχνικού της αντιπροσωπείας, ανάλογα βέβαια και της φύσης του προϊόντος).
  • Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.
  • Η εταιρεία οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπεία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5-10 ημερών. Μόλις γίνει ο έλεγχος, θα σας ενημερώσουμε για το κόστος επισκευής και εφόσον συμφωνήσετε θα προχωρήσουμε στην επισκευή του προϊόντος. Η αποστολή του προϊόντος στον πελάτη πραγματοποιείται με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση
Δέσμευση τιμών γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας και επιβεβαίωσής της
Οι φωτογραφίες και τα videos των προϊόντων είναι ενδεικτικά

Developed by: Hyper Center

(c) 2024 clainmain.gr

ΕΣΠΑ
ΕΣΠΑ ΕΣΠΑ